Re: Ncurses?

Henrik Christian Grove <grove@sslug.dk> writes:

> Det er faktisk lidt smart.

Men igen ikke noget der ikke er lige så trivielt at gøre i hånden når
man først har fået ideen.

Og alle de ting med at dual-boote mellem kerner? Jeg har en kerne jeg
bruger og en kerne at falde tilbage på når jeg opgradere kerne. Hvad
skal man bruge flere kerner til? Jeg har jo heller ikke flere
styresystemer installeret.

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 peter@makholm.net |                           1) having a lot to say, and