Re: Ncurses?

Søren Boll Overgaard <dev-null@bombadil.tolkien.dk> writes:

> søn, 2003-09-07 kl. 00:44 skrev Henrik Christian Grove:
> [...]
>
> Jeg ser ikke umiddelbart problemet i at melde en bruger ind i src
> gruppen?

Det er der heller ingen problemer med, der er bare mange der vælger at
oversætte kerner som root i stedet.

> Debians kernevækrktøj make-kpkg(1) antager som standard, at en række
> ting forefindes under /src/src, hvorfor alting bliver lettere, hvis det
> rent faktisk er tilfældet.

Jeg har aldrig set pointen i at bruge make-kpkg, så det er da muligt.

.Henrik

--
Det er selvfølgelig altid lettere at få sparre til at lave noget
(fornuftigt) end at sætte sin arbejdsmaskine korrekt op.