Re: Ncurses?

Morten Bo Johansen <mbj@spamfilter.dk> writes:

> [...]
>
> file://localhost/usr/share/doc/debian-policy/fhs/fhs.html/fhs-6.1.6.html

Er dit system stadig baseret på libc5? (Det var da den sidste version
inden glibc, ikke?) I modsat fald indeholder det afsnit "no specific
guidelines", og så mener jeg klart det er værd at lytte til hvad
kernefolkene siger.

.Henrik

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.