Fwd: Re: [OT] Re: Puc rebre però no enviar mails amb Evolution...

---------- Forwarded message ----------
From: "Brad Gibbons" <kalamadea42@gmail.com>
Date: Mar 22, 2016 4:20 AM
Subject: Re: [OT] Re: Puc rebre però no enviar mails amb Evolution...
To: "Adrià" <adria@fsfe.org>

Hola Rita,

Se m'ha ocorregut alguna cosa:

Has dit anteriorment que el servidor SMTP està configurat com l'adreça rita(a)mindifi.com, no?

Doncs, jo estic estadounidenç, i em sembla que a nosaltres semblaria molt suspicios que alguna persona pogués "(a)" en lloc de "@."

El meu consell és que t'assegurès de que sempre utilitzeu l'arroba mateixa. Tindràs que estar utilitzant l'UTF-8 al teu sistema, i si de veres és l'assumpte que proposo, al futur tinguis molta cuidada de utilitzar la tecla "compose," o si no, configureu els teus modes d'entrada perquè és resol "(a)" a "@" de forma automàtica.

Em diguis si l'he acertat, oi? I a més, demano que em correguis els errors verbals de català que seguríssim cometo!

Moltes Gràcies,

En Brad