Re: Puc rebre però no enviar mails amb Evolution...

Provant, provant! Si rebeu aquest mail (des de Evolution)... vol dir que
ja no sóc a la llista d'SPAMERS?

No he entès això graciós de perquè sóc a la llista però sé que hi sóc
per la plantilla pirata...Puc saber si he perjudicat algú?...Quin mal
rotllo...

Si rebeu aquest mail, doncs, efectivament s'havia d'habilitar la casella
de la autenticació SMTP. He anat al link i explicaven com fer-ho a la
tercera pregunta: "How do I turn on SMTP Authentication?
https://www.spamhaus.org/faq/section/Spamhaus%20PBL#197

Aviam si arriba bé! :)

El dl 21 de 03 de 2016 a les 20:42 +0100, en/na Adrià va escriure: