Re: Accedir a les fotos d'una càmara des d'un portàtilperò no des de l'altre

Hola Sergi,

> [...]
>
> Abans de sortir de casa aquest matí he llegit el teu missatge i he mirat la
> sortida del lsub, i sorpresa, aquest portàtil té 4 ports USB 1.1 i 1 de 2.0,
> i probablement les proves jo les estava fent amb els ports 1.1.  Per tant, ,
> tatxan tatxan.., aquest vespre faré la prova i podrem verificar la teva
> hipòtesi, ben raonable, d'altra banda.
>
> Una estona de suspens...

Pse, pse...  Ja tinc localitzat el port USB 2.0 del portàtil.  Quan hi endollo
un llàpis USB, tinc aquesta sortida:

 $ lsusb -t
 /:  Bus 04.Port 1: Dev 1, Class=root_hub, Driver=uhci_hcd/2p, 12M
 /:  Bus 03.Port 1: Dev 1, Class=root_hub, Driver=uhci_hcd/2p, 12M
     |__ Port 1: Dev 3, If 0, Class=HID, Driver=usbhid, 1.5M
 /:  Bus 02.Port 1: Dev 1, Class=root_hub, Driver=uhci_hcd/2p, 12M
 /:  Bus 01.Port 1: Dev 1, Class=root_hub, Driver=ehci_hcd/6p, 480M
     |__ Port 6: Dev 8, If 0, Class=hub, Driver=hub/1p, 480M
         |__ Port 1: Dev 9, If 0, Class=stor., Driver=usb-storage, 480M

Però amb la càmera, sembla que no sàpiga quin driver utilitzar, potser perquè la
càmera no se li presenta com a storage, o alguna altra cosa:

 $ lsusb -t
 1-6:1.0: No such file or directory
[...]
     |__ Port 6: Dev 10, If 0, Class=still, Driver=, 480M

Tens alguna altra proposta per continuar progressant?

Gràcies,

Ferran