Re: Accedir a les fotos d'una càmara des d'un portàtilperò no des de l'altre

obre una consola a tots als dos portàtils posat com a usuari root i
executa la comanda:
udevadm monitor

Endolla la càmera als ordinadors i verifica les diferencies de la sortida
el udevadm es finalitza amb un control-c

per cert que tal el consum d'energia amb LXDE?

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org