Re: Accedir a les fotos d'una càmara des d'un portàtilperò no des de l'altre

Hola Sergi,

> Veig que la càmera te la detecta com a PTP
> (http://en.wikipedia.org/wiki/Picture_Transfer_Protocol) pots mirar de
> configurar-la com a MassStorage? Jo tinc un MP4 que funciona en tots 2
> protocols en en MTP (Multimedia Transfer Protocol) no em va del tot
> correctament en un pc antic, pero en canvi com a MassStorage (es a dir
> com a disc) funciona perfectament a tot arreu.

Doncs ho mirarem aquesta tarda quan arribi a casa; m'hauran d'ajudar els meus
fills, que les càmeres són seves i jo ni en tinc cap ni sé gaire com funcionen,
però la teva pista pinta bé, perquè justament es tracta d'un portàtil antic.
Les càmeres són dels Reis d'enguany, és a dir, força recents, però en cap cas de
gamma alta.  Desconeixia això del PTP i seguint el teu enllaç he vist que està
relacionat amb el gphoto2 que era un altre misteri per a mi.

En tot cas, un cop logrem configurar la càmera com a MassStorage, em sabries dir
si hauria d'aparèixer igualment amb el protocol gphoto2:// al gestor de fitxers?

Gràcies,

Ferran