Re: Accedir a les fotos d'una càmara des d'un portàtilperò no des de l'altre

Hola Sergi,

Em temo molt que aquesta càmera, com la de la teva dona, tampoc no permet el
MassStorage que menciones:

 http://www.fujifilm.com/products/digital_cameras/j/finepix_jx200/

He mirat i remirat el (petit) manual i les (poques) opcions que dóna la màquina,
i no hi ha manera, no es menciona i no existeix.

La següent pregunta òbvia és: com s'ho fa el maligne en el mateix hardware?  O
una versió més recent del kernel ho podria solucionar?  Què fa que un hardware
antic, tant el teu com el dels meus fills, no permeti funcionar un protocol de
transferència de fitxers?

Gràcies un cop més,

Ferran