Re: Instal·lació dual (win / linux) en un disc dur doble de 2 TB Raid 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)

Al meu SAI APC suposo que se li va morir la bateria després de no fer-lo anar durant més d'un any (ja tenia uns 4 anys)... Bueno, jo em vaig pensar que era la bateria, perquè allò no rutllava... I unes bateries noves casi valen tant com tot el SAI!

Però si és per salvar el disc dur, jo faig el que calgui!! Algú pot confirmar lo dels SAIs i la vioda dels discs durs!

Joan Cervan

Al 02/09/10 10:17, En/na Pere Nubiola Radigales ha escrit:
El 2 de setembre de 2010 10:06, GRiera<griera@gmail.com>  ha escrit:
Hola Pere:

No en tinc cap a cassa ja que tenia entès que les bateries d'un SAI no s'han de canviar cada any. És així o estic totalment desfasat? Gràcies i salutacions.

Jo el tinc des de fa alguns anys i no he canviat mai la bateria i cada
cop que s'ha anat la llum el ordinador seguia funcionant.(Tampoc
canvies la bateria del portàtil cada any.)

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
            pnubiola@fsfe.org
            pere.nubiola@gmail.com

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi