Re: Instal·lació dual (win / linux) en un disc dur doble de 2 TB Raid 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)

El 2 de setembre de 2010 10:06, GRiera <griera@gmail.com> ha escrit:
> Hola Pere:
>
> No en tinc cap a cassa ja que tenia entès que les bateries d'un SAI no s'han de canviar cada any. És així o estic totalment desfasat? Gràcies i salutacions.

Jo el tinc des de fa alguns anys i no he canviat mai la bateria i cada
cop que s'ha anat la llum el ordinador seguia funcionant.(Tampoc
canvies la bateria del portàtil cada any.)

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org