Re: Instal·lació dual (win / linux) en un disc dur doble de 2 TB Raid 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)

Per mantenir el windows no calen 2 discs durs. Jo en els portatils
sempre mantinc el windows amb alguna partició un pel mes petita.
Sempre hi ha algun maleit programa que necessita el windows. En el meu
cas la actualització del gps només la puc fer en windows. El wine no
em funciona. La avantatge amb el linux es que sempre pots muntar la
partició windows per fer accessibles les dades.
De totes formes t'aconsello que muntis un say. Els discs queden mes protegits
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org