Re: Instal·lació dual (win / linux) en un disc dur doble de 2 TB Raid 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)

La meva experiència amb els lladres de sobretensions es que
protegeixen de les sobretensions però no dels pics de tensió que es lo
que malbarata els discs i que a la "civilització" poden ser molt
normals. El sai si que protegeix d'aquest mal.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org