Re: Instal·lació dual (win / linux) en un disc dur doble de 2 TB Raid 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)

El 2 de setembre de 2010 1:14, joan <calbasi@pangea.org> ha escrit:
> Say??? Un SAI se el que és (rollo protecció de sobretensions, bateries,
> etc.), però un say??? (com és que hi ha tantes coses noves! :-p ).  Em pots
> fer 5 cèntims o googlejo?

Perdó volia dir una SAI. Fa temps que vaig descobrir que la majoria de
errors de disc es produïen per caigudes de tensió. Per això vaig
instal·lar un SAI a casa i oli amb un llum. Abans els discs només
aguantaven un any. Ara amb el SAI están aguantán 3/4 anys sense
problemes. Normalment, per un ordenador de sobre taula amb un de 500
vats ni ha de sobres i el preu pot rondar sobre els 60 euros

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org