Re: [RFR] po-debconf://samba/tr.po

Son olarak ufak bir nokta, Samba gibi MS teknolojileri ile ilintili
çeviriler için 1 numaralı kaynak:
http://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx

Buradan tüm Microsoft ürünlerinin çevirileri için corpus taraması
yapmak mümkün. Ben genel çevirilerde bile kullanıyorum ve faydasını
görüyorum ama özellikle Samba gibi çeviriler için en güvenilir kaynak
konumunda.

Örneğin Samba için kısaca bir göz attığımda biz domain için bazı
yerlerde sadece alan karşılığını kullanmışız fakat Windows'ta hep etki
alanı olarak geçiyor, onları değiştirirsek daha uygun olur. Diğer
terimler ya da adlarda farklı çeviriler yapmış mıyız diye ayrıntılı
bakmadım fakat aklınıza takılan yerlerde faydalı olabilir.