Re: [RFR] po-debconf://samba/tr.po

podebconf-display-po her zaman yeterli bir görünüm sağlayamayabiliyor.
Benim anladığım kadarıyla bahsedilen program smbpasswd ya da benzeri
iş gören bir program. Şu bir kaç gün içinde test etme şansım yok ama
hazırda samba kurulu ise "dpkg-reconfigure -plow <paketadı>" ile metni
iş üzerinde görebilirsin. Orada bir text field olduğunu tahmin
ediyorum. Eğer yoksa dediğin gibi hatalı bir metin, bu durumda
debian-i18n'ye haber vermekte fayda var.