Re: [RFR] po-debconf://samba/tr.po

Önerileriniz için teşekkürler. Liste bunun için var.
Önceki çeviriciden kalan Aktif'i öyle bırakmışım ya...
Tabi başımda "dışarı çıkacaktık ama sen hala o bilgisayarın başındasın" diye bekleyen biri varken normal. :-D

Ben Samba kullanıyorum.
Özellikle kullandığım paketleri çevirmeye çalışıyorum.
podebconf-display-po ile bakarsanız o satırın devamı yok; boş.
Orijinal metin iyi hazırlanmamış.
Başka yerlerde orijinal metinden uzaklaştığım oldu.

Burada çalıştırılabilecek birden fazla program var, hangisini kastediyor anlayamadım.
Neyse, belki yalnızca "Programı" desek çok kötü olmayacak. :-)

Teşekkürler, sevgiler.

Atila