Re: [RFR] Sugestii de corecții pentru interfața aptitude - termen: Urgent!

On Fri,12.Sep.08, 09:00:05, Eddy Petrișor wrote:

> nu-s de acord cu înnoire/actualizare pentru că intră în conflict cu „update"
> a doua înlocuire e ok

> Iarăși incorect, sunt două noțiuni diferite (dacă îmi aduc bine
> aminte, și cred că îmi aduc pentru că am fost si eu tentat de
> modificarea asta).

Am copiat pe alioth [*] repo-ul meu de lucru. Schimbarea
înnoire/actualizare și curățare/eliminare reprezintă un singur commit,
deci se poate reface ușor.

[*] git://alioth.debian.org/~amp-guest/tradu.git

Salutări,
Andrei
--
(Albert Einstein)