Re: Pagina despre noi

On Fri, Jan 26, 2007 at 01:19:55AM +0200, Andrei Popescu wrote:

> Adică să avem două seturi de traduceri sau două seturi de html? Și cum
> se stabilește care variantă se încarcă? Dacă există soluție tehnică
> pentru asta eu nu am nimic împotrivă.

solutie tehnica ar fi:
- pagina actuala inlocuita cu una care detecteaza tipul browserului si
face redirectare la pagina cu encodingul pentru el, respectiv 8859-2 la
ie si restul utf-8( sau cum e cazul)( eu folosesc deja asta asta in
citeva locuri, si sunt mai multe variante posibile).

In total mai trebuie doar doua pagini facute, una cu conversia celei
actuale la utf-8 si pagina de redirectare, si evident redenumite.

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter
if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own

Buddha (563BC-483BC)