Re: Pagina despre noi

On Wed, 24 Jan 2007 16:02:59 +0200
rzeno <rzeno@orangenet.ro> wrote:

> verifica sa nu ai encoding amestecat in pagina asta e tot ce am zis,
> sau mai precis am vrut sa zic( vezi discutia despre diferentele
> dintre cum arata pagina in romana in partea de sus si jos). Asta
> adaugat la ce ti-a zis Mugurel legat de subiect.

Pagina care a fost cu problemă (www.d.o/CD/index.ro.html) este generată
din 2 wml. Primul a fost încărcat anul trecut cu ISO-8859-2 și
diacritice vechi, celălalt săptămâna trecută cu encoding UTF-8 și
diacritice noi. Rezultatul a fost că nu se vedea bine nicicum. Problema
s-a rezolvat schimbănd encoding pe ISO-8859-2 și diacriticele la cele
vechi la partea a doua.

> oricum trecerea o sa "doara", adica conversia se face automat, dar
> presupun ca o sa fie o bataie de cap cu corectatura
> Chestia e ca mai devreme sau mai tirziu tot o sa trebuiasca facuta,
> trebuie doar ales momentul potrivit

Ideal ar fi să facem tranziția în doi pași, dacă este posibil:
1. encoding UTF-8, dar păstrăm diacritice vechi până când majoritatea
și-au updatat fonturile. Dacă nu sunt probleme tehnice asta pot face
oricând, preferabil imediat.

2. schimbat diacriticele. Cu un sed sau similar se poate face în câteva
secunde.

> nu stiu ce sa zic, eu nu folosesc IE, dar cei cu care lucrez da, iar
> in pagini folosesc exclusiv utf-8 si nu s-a plins nimeni ca ar fi
> probleme si nu am vazut vista inca pe la ei, :-)

Și ce diacritice folosești?

Deci în concluzie încarc pagina conform variantei finale (după ce am
corectat tag-urile)