Re: Pagina despre noi

Top posting is rude, dar nu am de ales:

Aici fiecare vorbeste despre altceva se pare!

On Wed, Jan 24, 2007 at 02:18:33PM +0200, Eddy Petrișor wrote:
> [...]
verifica sa nu ai encoding amestecat in pagina asta e tot ce am zis, sau mai
precis am vrut sa zic( vezi discutia despre diferentele dintre cum arata pagina
in romana in partea de sus si jos). Asta adaugat la ce ti-a zis Mugurel legat de
subiect.

- clientul e *browserul*=client de web
- utilizatorul schimba encodingul daca nu o face clientul *browserul*, la asta ma refeream
cin am zis ca e "treaba clientului adica a browserului"
- fontul e una, encodingul e alta, daca Andrei urmeaza ce ziceai(Mugurel ) legat de conversia
cu iconv, coduri caractere si tinind cont ca trebuie sa fie pe server in iso-8852-2 +
ce am scris mai sus( legat de amestecul de encodinguri ) cred ca scapa de eventualele
belele( adica lucrat, relucrat si tot nu iese). Oricum daca nu sunt instalate fonturile
corect, indiferent ca e IE, mozilla, sau altul, nu are ce sa faca.
- partea cu utf-8, unicode si w3c a incurcat tot mesajul: in momentul cind am scris ma
gindeam ca e posibil sa se treca paginile pe utf-8 si ca de fapt asa ar trebui ca asa e
standard, si ca asta ar putea fi solutia problemei. De aia am si zis mai jos, ...wml...
...generare ...Mugurel..

oricum trecerea o sa "doara", adica conversia se face automat, dar presupun ca o sa fie o
bataie de cap cu corectatura
Chestia e ca mai devreme sau mai tirziu tot o sa trebuiasca facuta, trebuie doar ales
momentul potrivit

nu stiu ce sa zic, eu nu folosesc IE, dar cei cu care lucrez da, iar in pagini
folosesc exclusiv utf-8 si nu s-a plins nimeni ca ar fi probleme si nu am vazut
vista inca pe la ei, :-)

cu iceweasel nu se vad prea bine, dar asta s-ar putea sa fie ceva legat de configurarea
de la mine( aproape sigur).

> O singură chestie legată de „”
> - - s-a hotărât de academie că e perechea corectă (deşi nu sunt simetrice)
> - - parechea este prezentă pe aranjamentele de tastatură standard
nu contesta nimeni asta, ba din contra.

> - - nu vreau flame, dar cred că nu mai are sens să mai avem discuţii pe tema asta
nu e flame, si nu vad de ce ar incepe, discutam sa vedem daca se poate imbunatatii ceva:
- cum sa evite Andrei complicatiile
- daca se poate sau nu/ e indicata sau nu si ce implica, trecerea paginilor pe utf-8

cred ca si eu si Mugurel incercam sa-l ajutam pe Andrei, macar cu sugestii.

PS: sunt prea obosit pentru un eventual flame, :-))

--
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter
if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own

Buddha (563BC-483BC)