Re: Spre revizuire si commit

On Tue, 19 Sep 2006 21:49:24 +0300
"Eddy Petrişor" <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> That is broken, pagina trebuie să specifice codarea cum trebuie, iar
> paginile Debian o fac:.

cum spui chiar tu, pagina e in regula!!!

> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN"
> "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd";>
> <head>
>   <title>Debian -- Debian - sistemul de operare universal </title>

se vede clar, :-)

Deci pentru ca sa poata vedea corect, pagina corecta din debian, in
firefox trebuie sa faca din meniu:

        View-> Character Encoding -> iso-8859-2

E mai clar acum?, :-))

> Aici e vorba de wml, nu de html, iar suportul există:
> http://sourceforge.net/tracker/?func=detail&aid=1543671&group_id=21935&atid=373747

:-), tu se pare ca nu ai idee ce e wml. Uitate la linkul asta:

	http://thewml.org/

Deci in concluzie, tag <quote>...</quote> nu  exista nici in html nici
in wml, deci nu poate fi folosit!!!

Daca vrei se poate rezolva. Pui in capul fisierului:

<define-tag endtag=required quote>%body</define-tag>

Daca vrei il pui intr-un fisier separat si il incluzi dupa aia in
fiecare fisier in care vrei sa-l folosesti cu:

#include "numele-fisierului"

Dupa care nu ai decit sa scri:  <quote>asta vreau sa ghilimesc</quote>

Dar parca pare mai complicat asa, nu?, :-))

> exact, există cum am demonstrat mai sus :-)

asa e, asta e f.bine.

> chiar asta sunt documentele despre care se vorbeşte aici ;-)
faptul ca paginile sunt traduse nu implica neaparat ca se si foloseste
mecanismul din wml. Asta imi confirma, ca nu sti ce e wml, :-). Uita-te
totusi peste [2], :-)

[2] http://thewml.org/docs/incl/wml::std::lang.html

De fapt, idea de la punctul asta era de a folosi un mecanism existent
pentru a usura viata traducatorilor, dar se pare ce e o idee proasta,
probabil ca situatia ar deveni confuza, nu ar mai sti care e  tag wml
si care html, :-).