Re: Spre revizuire si commit

On 19/09/06, Ruset Zeno <rzeno@orangenet.ro> wrote:
On Tue, 19 Sep 2006 18:35:59 +0300
"Eddy Petrişor" <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> [...]

Firefox, din meniu:

        View-> Character Encoding -> UTF-8 sau care vrei

din pacate trebuie sa faci asta dupa fiecare reload

That is broken, pagina trebuie să specifice codarea cum trebuie, iar
paginile Debian o fac:.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd";>
<head>
 <title>Debian -- Debian - sistemul de operare universal </title>

> :-O ???ce??? le punem de mână ??? NU NU NU NU NU NU!
>
> <quote> şi </quote> trebuie folosite.
>
> NICIODATĂ, dar NICIODATĂ NU folosi direct ghilimelele!

Nu mai exista <quote>, cred ca netscape il folosea, oricum standard, e

[1] http://www.htmlhelp.com/reference/html40/special/q.html

In orice caz ma indoiesc ca o sa apara, ghilimelele care trebuie, :-).
Solutia lui Mugurel, cea cu inlocuirea, e corecta din punctul de vedere
al standardelor chiar daca e incomoda.

Aici e vorba de wml, nu de html, iar suportul există:
http://sourceforge.net/tracker/?func=detail&aid=1543671&group_id=21935&atid=373747

1. Inainte de <title>...</title>, e recomandat sa existe o sectiune:

exact, există cum am demonstrat mai sus :-)

sau iso-8859-x in loc de utf-8 care specifica, encodingul. In felul
asta dispare ambiguitatea legat de encodingul pe care trebuie sa-l
folosesti in fisier. Ca idee generala cum zicea si Mugurel poti folosi
orice encoding iar la final folosesti iconv pentru conversie.

2. wml are multilingual-suport, iar creatorii lor din cite stiu eu sunt
la Debian, :-)

[2] http://thewml.org/docs/incl/wml::std::lang.html

trebuie doar vazut daca e folosit.

chiar asta sunt documentele despre care se vorbeşte aici ;-)