Re: Spre revizuire si commit

Ionel Mugurel Ciobica <I.M.Ciobica@gmail.com> wrote:

> On 16-09-2006, at 12h 09'20", Andrei Popescu wrote about "Re: Spre revizuire si commit"

> Mersi Andrei,
>
> Dacă ai ceva definitiv și vrei să le pun la w.d.o trimite-le pe lista
> și/sau mie. Nu te impacienta cu UTF-8/iso8859-x, se poate trece usor
> de la una la alta.
>
> Mugurel

Depinde daca are rost sa le punem inainte sa fie tradusa toata
sectiunea /CD. Momentan am tradus numai index.wml si misc.wml din /CD si
daca nu mai are nimeni nimic de obiectat pot sa ramana asa.

Cat despre UTF-8, stiu ca se poate modifica usor, dar nu pot sa le
vizualizez corect la mine pe calculator :( Nici cu dillo si nici cu
Firefox. Revizuirea ar fi mai usoara (cel putin pt. mine).

Salutari,
Andrei
(Albert Einstein)