Re: Csapatmunka (Teamwork v.: Re: For those ... d-i *)

Mon, 13 Feb 2006 08:35:29 +0100 keltezéssel SZERVÁC Attila azt írta:
>  Hm. Milyen program volt az? Honnan tudta a program, hogy melyiket
> használja? A Debian Telepítőnél biztos nincs ilyen lehetőség, milyen
> programoknál van?

Plone.

.po fájlokat használ egyébként, de gondolom, hogy melyiket, az beállítás
kérdése, és szerintem az i18n-nél is hasonló a helyzet. V.ö. honnan
tudja a program, hogy az en_US -t vagy az en_GB-t akarom használni?
Onnan, hogy a felhasználó kiválasztja. Szóval lehetne egy variánsa a
magyar nyelvnek, pl. hu_HU@magaz . De a technikai részleteket nem
látom át teljes mélységben, lehet, hogy nem pont így kellene csinálni.

Nem azt akarom sugallni, hogy ezzel kellene foglalkozni, mert szerintem
egyetlen változatra kell koncentrálni, csak arra akartam utalni, hogy
később lehetséges egy párhuzamos verzió, amiből a felhasználó
választhat.

--
Reé Balázs