Re: Csapatmunka (Teamwork v.: Re: For those ... d-i *)

 Szia!

On Sun, 12 Feb 2006, HEGEDUS Hajnalka wrote:

> Ok, ezekkel kezdem. A console-datat megcsinaltam,

 Csodás! Bugreportot kell róla küldeni, például emailben így:

 http://people.debian.org/~bubulle/d-i/i18n-doc/apds03.html

 Én küldtem az xorg-x11-re:

 http://lists.debian.org/debian-x/2006/02/msg00177.html

> a tobbivel viszont
> inkabb megvarnam, hogy mi lesz a dontes a tegezes / magazas kerdesben.

> Koszonom. (:
>
> [tegezes / magazas]
> Szerintem eleg korulmenyes, ha mindenfajta megszolitast mellozunk.

 Sok (a legtöbb) sztringnél nem, ahol jól, röviden mellőzhető, ott érdemes
mellőzni, amúgy én is kíváncsi vagyok/várok a hozzászólásokra:

> szerintem vagy tegezzunk vagy magazzunk. Szerintem tegezve lehet a
> legerthetobben fogalmazni, ugyhogy en ennek orulnek a legjobban,
> de a magazassal is siman ki tudok bekulni (a
> nemet es a fracia forditas magazodik, ha ez szamit valamit).

 Én is a tegezésnek örülnék, de az eddigi és további vélemények
ismeretében döntök. Az lesz, amit mi, fordítók és múltbeli és esetleges
leendő hozzászólók szeretnének :-)