Re: Csapatmunka (Teamwork v.: Re: For those ... d-i *)

On Sun, 12 Feb 2006, SZERVÁC Attila wrote:

Szia!

On Sun, 12 Feb 2006, HEGEDUS Hajnalka wrote:

Ok, ezekkel kezdem. A console-datat megcsinaltam,

Csodás! Bugreportot kell róla küldeni, például emailben így:

Megtortent.

[tegezes / magazas]
Szerintem eleg korulmenyes, ha mindenfajta megszolitast mellozunk.

Sok (a legtöbb) sztringnél nem, ahol jól, röviden mellőzhető, ott érdemes
mellőzni, amúgy én is kíváncsi vagyok/várok a hozzászólásokra:

Ezzel egyetertek. Azokra az esetekre gondoltam, ahol ezt tenyleg nem lehet szepen megcsinalni. Szerintem ott sem szerencses a tsz/1 hasznalata.