Re: nss-pam-ldapd 0.8.4: Please update debconf PO translation for the package nss-pam-ldapd

On Mon, 2011-08-29 at 17:13 +0200, Jeroen Schot wrote:
> Zoals beloofd een review. Sommige opmerkingen slaan misschien op de
> oorspronkelijke vertaling van Bart.

Bedankt.

> Simple Authentication and Security Layer mechanismen ->
> 'Simple Authentication and Security Layer'-methode (?)

Ik houd het toch maar bij mechanismen (maar wel de quotejes en streepje
overgenomen) omdat mechanism een typische SASL-term lijkt te zijn
(google vind ook pagina's met die Nederlandse versie).

> Ik vind 'klare tekst' niet zo'n mooie, maar ik heb even geen beter
> alternatief in de aanbieding.

Tsja, ik heb er ook een discussie over gehad op de -l10n-english mailing
lijst en het is lastig om hier een goede term voor te vinden.

Nogmaals bedankt voor de review.

--
-- arthur - adejong@debian.org - http://people.debian.org/~adejong --