Re: nss-pam-ldapd 0.8.4: Please update debconf PO translation for the package nss-pam-ldapd

Beste mailinglist,

Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn verzoek om de Nederlandse debconf
templates van nss-pam-ldapd bij te werken en ik heb het vermoeden dat ik
geen antwoord meer krijg van Bart Cornelis (de laatste vertaler, voor
het laatst wat van gehoord in 2008).

Nu ben ik toevallig zelf Nederlands en heb wel eens kleine stukjes van
de templates vertaald dus ik wil proberen zelf de vertaling te doen.
Zijn er plaatsen waar ik wat meer informatie over taalgebruik e.d. kan
vinden? Ik gebruik zelf nooit de Nederlandse templates dus ik kan het
niet goed inschatten.

Is er iemand die mijn vertaling wil reviewen als ik er klaar mee ben?

(als tegenprestatie heb ik alle SPAM die ik kon vinden in het
mailarchief als zodanig aangemerkt)

Alvast bedankt.

--
-- arthur - adejong@debian.org - http://people.debian.org/~adejong --