Re: ubuntu upload

2010/9/3 Redmar <redmar@ubuntu-nl.org>:
> Wat bedoel je met pakketbeheer, zijn dit de pakketomschrijvingen(ddtp)?
> Ons team heeft aan een subset daarvan gewerkt, die in het Ubuntu
> softwarecentrum zichtbaar zijn. Ik weet niet precies hoe het met de
> synchronisatie daarvan naar debian zit, maar daar moet wel achter te
> komen zijn.

Voor de DDTP worden vertalingen vaak gedaan via de DDTSS

http://ddtp.debian.net/ddtss/index.cgi/nl

Ik heb daar wel een tijdje aan gewerkt, maar het werkt alleen goed als
er meer dan een persoon bezig is, anders blijven je beschrijvingen
maanden staan voordat ze worden goedgekeurd. Als je de stats bekijkt
hier:

http://ddtp.debian.net/stats/stats-sid.html

Vroeger stond NL bovenaan maar toen begon de DDTP te lopen en loopt NL
ver achter. Als jullie veel vertalingen hebben van
pakketbeschrijvingen kan er een import geregeld worden.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog@gmail.com> http://svana.org/kleptog/