Re: [debian.nl] identificatie, iemand in de buurt van Wageningen?

On Thu, 8 Jul 2004 16:20:42 +0200
Jeroen van Wolffelaar <jeroen@wolffelaar.nl> wrote:

> Olivier: voor je Debian developer kan worden, moet je eerst vooral laten
> zien dat je capabel bent om een debian package te maken, en moet je er
> eentje reeds in het archief hebben zitten.

Ik heb redelijk wat open source projecten op mijn naam staan, waarvan er
een aantal officiele en officeuze Debian packages hebben, dus dat gaat wel
lukken.

> Zie de Debian Mentors FAQ[1]
> voor meer info, met name "What's the process of becoming a Debian
> Developer?". Uiteraard is een signature op je key ook nodig, maar dat is
> nu nog niet zo dringend bij jou.

In de new maintainers corner staat dat anders onder 'step 1' genoemd:
http://www.debian.org/devel/join/nm-step1

Ik moet vooral nog een Advocate vinden. Ik heb wel iemand die het voor me
wil zijn als ik niemand anders kan vinden, maar dat is iemand die al
dermate veel tijd in Debian steekt dat 'ie daar eigenlijk liever geen tijd
in steekt. Dus ik zoek eerst nog even verder (iemand hier op  de lijst?).

groeten,
	Olivier