Re: [debian.nl] voorstel voor keysigning in Wageningen

Olivier:

Ja leuk! :-)

Dinsdag 13 kan ik wel. Vrijdag 16 ben ik helaas al bezet.

Kunnen we daar ergens een hapje eten? Dat scheelt een hoop tijd.

Hm ja. Nu nog uitvinden hoe ik daar op een doordeweekse avond kom, en
belangrijker, ook weer wegkom. Ik voel denk ik toch wel meer voor een
tijd in een weekend.

Ciao.                                                        Vincent.