Re: debian-tr hakkinda

Bu konuyla ilgili ufak tefek birşeyler söylemek istiyorum..

1) Bence farklı bir dağıtımla yola çıkılmamalı.. Yani debian-tr gibi birşeye gerek yok.. Bunun yerine Pardus'un yaptığı gibi örneğin Debian'ın Türkçe'leştirme sorunları gibi şeylere odaklanabilir. Ya da Zemberek, GKSU, GTK Sözlük, Lale gibi yazılımların Debian'a dahil edilmesini sağlasak daha faydalı olur bence... Mesela bu programların paketleme görevini üstlenip depoya dahil etme çalışmaları çok hoş olur.. Ubuntu'ya kızıyoruz, debian-tr yapalım diyoruz.. ama ben de yanlış anlamış olabilirim söylediklerinizi.

2) Takımlaşma kişilere daha fazla yük bindirecektir ki burada birçok insan işine gücüne zar zor zaman ayırıp bir de Linux'la uğraşıyor... Bu nedenle bireysel çalışmalar bana da daha mantıklı geliyor..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:TRUE
url:http://raptiye.org
version:2.1