Re: Nokia 6670 & Bluetooth

Hocam mailini şu an gördüm ve çıkmam gerekiyor kısaca şöyle bir şey yapmanı önereceğim eğer düzelmezse akşam icq dan halletmeye çalışırız.

Öncelikle bütün paketleri purge ile sil. Obexserver gammu wammu vs vs vs.

Sadece gnome-bluetooth paketini yükle daha sonra sistem araçları menüsündeki bluetooth devices programında senin telefonunu arat ve dosyaya sağ tıklayıp send via bluetooth ile göndermeyi ve telefonunla da gönder bluetooth ile şeklinde göndermeyi dene muhtemelen hiç bir ayara gerek kalmadan çalışacaktır eğer çalışmaz ise slackware hesabı vi ile conf dosyalarını açıp editlemeye başlarız,

Not: telefondaki dosyaları browse edemiyorsun bildiğim kadarıyla fakat obexservera böyle bir özellik eklenmiş olabilir ben kurcalamıyalı fakat telefondaki kalem tuşu olduktan sonra bu işe pek gerek kalmıyor.

Alper KANAT yazmış:

Merhaba,

Debian-TR.Org'da Emre Kadıoğlu'nun yazısını takip ederek bluetooth olayını çalıştırmaya çalışıyorum. Bilgisayardan telefona herhangi birşeyi başarıyla yollayabiliyorum. Ama ne telefondan bilgisayara birşey atabiliyorum, ne de telefonun içeriğini görebiliyorum. Aynı şekilde wammu ve gammu gibi programlar da çalışmıyor.

/etc/bluetooth/rfcomm.conf dosyasına şu satırları ekledim:

rfcomm1 {
       bind yes;
       device 00:0E:ED:F4:3E:C3;
       channel 10;
       comment "6670 OBEX FILE TRANSFER";
}

obexftp -b 00:0E:ED:F4:3E:C3 -l komutunu verdiğimde telefonda bana tunix-0 aygıtının bağlantı isteği kabul edilsin mi diye soruyor, evet diyince konsolda çıkanlar şöyle:

Connecting...bt: 1
done
Receiving (null)... failed: (null)
Disconnecting...done

Nerede hata yapmış olabilirim ? Emre'cim sen bu olayda baya yol katetmiştin sanırım yardımcı olabilirsen çok sevinirim. Görüşmek dileğiyle..