Re: GNOME 2.10

APT Pinning yapıyor musun ? Öncelikle /etc/apt/preferences dosyasını açıp içerisindeki değerleri değiştir tabii önce dosyayı yedekle, sonra dosyayı eski haline getireceğiz çünkü. Ben experimental'a 1000, unstable'a 750, testing'e 500 ve stable 250 verdim. Bundan sonra da apt-get update , apt-get install gnome -t experimental dedim. gnome-core demekte fayda var daha genel bir kurulum için.. Bundan sonra gerekli paketleri indirip kuruyor...

Evren Banger yazmış:

nasıl gectin :) ? evren bide