Re: Re: Re: Mutt hakkinda birkac soru

>    Demek istediğim, sen hiçbir özel ayar yapmadan önce o işlevlere
> atanmış tuş yok.  Sonradan atanması mümkün tabii.

Kusura bakmayin, ben yanlis anlamisim :)

>    "Yaptım" diye bir mektup bana gelmedi.  Ağdaki arşivden de
> göremiyorum.  Doğru gönderildiğinden emin misin?  Belki o yüzden kendi
> mesajlarını göremiyorsundur :)

Ben yolladim, sent dosyasina baktim, orada gösteriliyor.
Yani benim yolladiklarim ~mail/sent dosyasina iletiliyor.
Belki bundan göremiyorum, threadlerde kendi emailimi.
Bu liste cok agir isliyor, bunu anlamis degilim, diger debian listlerine mail atiyorum.
Aradan 3-4 dakka gecmeden, variyor, ama bizimkinde bu sürec malesef cok uzun.
Herhalde 30-60 dakka sonra gelir :)

>    Mutt'ta listede gösterilen mektupları sınırlamak ("limiting")
> mümkün.  Örnegin
> l !~P
> yazarak kendimden gelenlerin gösterilmemesini sağlayabiliyorum.  Aynı
> şekilde
> l ~A
> yazarak tüm mektupların gösterilmesini sağlayabiliyorum.
> <Esc> l
> yazarak etkin sınırlama yöntemini görebilirsin.  Belki sendeki sorun da
> bununla ilgilidir...

Bunlari denedim, ama birsey olmadi. Hata mesaji da cikmadi.
Ben yine tabik biraz daha kurcalayim. :)

--
Fatih Arslan
www.sabutay.org