Re: Re: Re: Mutt hakkinda birkac soru

Merhaba,

On Sat, May 28, 2005 at 04:07:43PM +0300, Fatih ARSLAN wrote:

[...]

> sonra mutt -y yapinca, dediginiz gibi mailboxlar görüyorum.
> Procmail den gelen maileri de buna göre ayarladim.
> LKD tüm listleride mevcut, onlar bana geliyor, ve procmail de onlari dosyalara atiyor.
> Sadece debiandan gelmiyor, herhalde oda, gönderilen mesajlar listeye oldugundan gelmiyordur.
> LKD yollanan tüm maile benim, mailime geliyor, bu herhalde debian-listesi icin gecerli degil.

Bir dakika burada bir gariplik var. Sanirim sen debian-user-turkish listesine uye
degilsin, listeyi web uzerinden takip edip yanit yaziyorsun? Sayet listeye uye isen
maillerin birer kopyalarinin sana da ulasmasi lazim. Yani ayni LKD listelerinde oldugu gibi.

Maillere direkt "Relpy" yapmadan sadece "konu basligi"ni alip kendin yeni bir mail
gibi yaziyorsan sozunu ettigin "Thread" olusmaz.

Listeye uye degilsen bu mail adresinden uye ol daha sonra gelen maillere daha onceki
iletide bahsettigimiz sekilde reply yapmayi dene.

Yok listeye uye isen ve gelen maili okuyup da "reply" yapiyorsan bu iste bir gariplik
var. Ya da ben konuyu anlayamadim.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin