Re: Re: Re: Mutt hakkinda birkac soru

Kusura bakmayin, mail varmami herhalde

ben bunu yollamistim ama

########///YUPPP :) :) : )))

Tamam oldu, serdar hocam, benim muttrc dosyasinin icinde su satirlar vardi

macro index cb   "|urlview\n"
macro pager cb   "|urlview\n"

Gördügün gibi bunlarinki c ile basliyor. Ben bunlarin önünde bir diyez attim, ve sonra
su komutlari ekledim :

bind index c change-folder
bind pager c change-folder

Ve is tamamdir, c bastigimda artik oluyor :D
Hic aklima gelmemisti, yukaridaki komuta c degilde A yapmistim.
Sonra calistim, demeki c de birseyler var dedim.
Sonra ? menüsünden baktim, c ile basliyan var mi diye, oda urlview gösteriyordu.

Sonrada da iste yaptim.Hersey icin tekrardan tesekür ederim serdar hocam.
Suan sadece kendi mesajlarimi göremiyorum, ama bu olaydan sonra gerisi hikaye.
Onun da cözümü vardir
Linux'u bu yüzden seviyorum, herseyi mutlaka bir cözümü var :) ////############

Anlamadim, sent dosyasina bu görüküyor, ama listeye gitmemis.
Nasil oldu anlamadim
--
Fatih Arslan
www.sabutay.org