Re: Re: Re: Mutt hakkinda birkac soru

On Sat, May 28, 2005 at 10:15:15PM +0300, Fatih ARSLAN wrote:

> gördü, buraya kadar tamam, ama c tusu hala
> calismiyor. Ve yardim menusünden, su tuslarin atanmadigi yaziyor
>
> create-alias
> change-folder
> fetch-mail

   Yukarıdaki üç fonksiyona tuş atanmaması olağandışı bir durum ama
aşağıdakilere zaten normalde tuş atanmış olmuyor.  (Benim kullandığım
sistemlerde de öyle.)

> [...]
> end-cond
> search-opposite
> current-top
> current-middle
> current-bottom
> what-key
>
> Ayriyeten muttrc sunlari da yazarak denedim
>
> bind index c change-folder
> bind pager c change-doler
>
> ama malesef bunlari da yemedi, kendim atadigim tuslari bile tanimiyor.
> Ya bir bug var, yada bende birsey var.Denemedigim sey kalmadi. yukaridaki fonksionlar olmuyor bir
> türlü. Acaba benim kullandigim yazilimlar ile problem mi yasiyor?

   Bu komutların çalışması lazım aslında.  Mutt'ı ilk açarken .muttrc
dosyasıyla ilgili herhangi bir hata mesajı çıkıyor mu?  Belki başka bir
hatadan dolayı bu komutlar düzgün çalışmıyordur...

   Hiç özel ayar yapılmamış, hatta kullanıcının ev dizininde .muttrc
bile bulunmayan bir debian bilgisayarda c tuşu düzgün olarak
change-folder işlevine atanmış durumda.  Bence senin ayarlarında bir
bozukluk oluşmuş.  İstersen .muttrc dosyanı başka bir adla yedekleyip
mutt'ı açmayı dene.  O zaman da c çalışmazsa sistem genelinde bir
gariplik olduğundan daha emin olursun.

> Mesala xfterm4 kullaniyorum, yani xfce'in terminali, bende aterm ve xterm yükledim denedim.
> Baktim onlarda da ayni. Simdi x-window kapatip deniyecem. Bakalim ne olacak
> Hani belki herhangi bir tus ile problem yasiyordur, yada benim klaveyede birsey vardir.

   Bundan kaynaklandığını pek sanmam.  (Ben gnome-terminalle ve
konsoldan sorunsuz c çalıştırabiliyorum.)  İstersen konsoldan dene...