Re: Re: Re: Mutt hakkinda birkac soru

On Sat, May 28, 2005 at 08:39:40PM +0300, Fatih ARSLAN wrote:
> Serdar hocam, dediginiz durum aynen dogru.
> Ben web üzerinden takip ediyordum, yani debian'in bana mail yoladigni bilmiyordum.
> Thunderbird ile gönderdigimde, oluyordu, demeki mutt bunu anlamis.
> Ben üye oldum, simdi yoliyacami L yaparak yoliyacam.
> Yani sizin yoladadiginiz mailin altina gelmesi lazim simdi.

"Shift +L" veya "g" ile de olmasi lazim. Su an "thread" olayi duzeldi.

Thunderbird ile sorun yasamamis olman normal. Soyleki; web uzerinden maili
okuyup "gruba yanit gonder" bagina tiklamissan sende on tanimli olan mail
clientda Thunderbird ise dogrudan onu acip yanit yazman saglanir. Thunderbird
bu sekilde thread'i takip eder.

> suan sadece c tusu olmuyor, onu da heryere baktim ama bir türlü bulamadim.
> Ayriyeten birde benim yolladigim mailer, mutt'un threadinde yer almiyor.
> Sadece web üzerinden görebiliyorum, muttda görünmüyor.

"c" tusuna ayrica bakmamiz gerekir. Dedigim gibi benim bu konuda sabit
bir tecrubem yok. Bu sekilde tecrubesi olan arkadaslar yarcimdi olabilir.
Aslinda "c" tusunun su anki hali yani change-directory islevi de senin isini
gormesi lazim. Bunun sana cok sorun teskil edecek bir durum oldugunu
zannetmiyorum.

Uye olduktan sonra maillerin bir kopyasi da sana gelecek. O zaman mutt'da
da thread'e uygun halde goruntulenecek.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin