Re: Bootsplash & Grub Tema Kurulum Belgesi

Merhaba,

Sitede o kısma yolladım ancak belli başlı kriterleri nasıl yerine getireceğimi bilmediğim için bu işi size bırakmanın daha uygun olacağını düşündüm. Benim yazımın kullanılmasında bir sakınca yok sitede, tam tersine benim de isteğim bu yönde.... Ben size yazının HTML halini bir şekilde gönderebilirim bir yöntem önerirseniz ama bu site içinden olmazsa sevinirim, çünkü karışık geldi arabirim bana biraz.. En büyük neden ise Drupal'da sayfalara bölme olayının sorunlu olması... (daha doğrusu ben bilmiyorum)

Bu arada yazılım kıyaslamanın Debian ile alakası olduğuna çok inanmıyorum ama bu yaz belki böyle birşey yapabilirim. Şu aralar bilgisayarı adam etme uğraşlarım devam ediyor. Windows'la ilgili bir kriz yaşıyorum, kafayı yeme noktasına geldim. Tamamen orjinal ve bana ait bir işletim sistemi kendi sitesinden güncelleştirilmeden önce düzgün çalışıp, tüm kritik güncelleştirmeler yapıldıktan sonra açılışta 1 sn bile gözükmeyen bir mavi ekran hatasıyla bilgisayarı tekrar başlatıyorsa bunda benim suçum nedir ya ?! Lanet olsun şu Microsoft'a..!!

Serdar Aytekin yazmış: