Re: Farkli pencere yöneticileri ve .profile

Merhaba,

30-10-2003 Per?embe günü saat 12:41 sularında, Bilgin Metin dedi ki:
> Merhabalar,
>
> bash shell  icin .profile dosyasina bazi path'ler yazdim. Fakat bunlar
> ben kde baslatinca  calismiyor(kde icindeki konsolda calismiyor) .
> Kde'nin  kendi .profile
> dosyasi mi var?
> Bu arada apt-get install xfce yaptim falat xfwm olarak gorunuyor (update
> alteratives yapinca xfwm gorunuyor) . Halbuki xfce3 u indirdigini de
> gordum.
> Siz xfce3 icin ne yapiyorsunuz

apt-get install xfce

Kurulum bittikten sonra xfce_setup komutunu çalıştırdım. Tabii hangi
kullanıcıyla çalıştırdıysanız onun için default-display-manager xfce
oluyor. Daha sonra da X'i yeniden başlattım...

--
Herkese iyi calismalar...
E&Erdem