Farkli pencere yöneticileri ve Turkce karakter

Merhaba,
Gnome ile Türkçe karakterler konusunda hiçbir problem yaşamıyorum. Ne X
ekranda, ne de X ekran üzerinden açtığım xterm'de.

Ama aynı makinada çalıştırdığım diğer pencere yöneticilerinde (en son
xfce denedim) Türkçe karakterler problemli. X uygulamalarında Türkçe
karakterler bozuk görünüyor. Yine, X ekranda açtığım xterm'de Türkçe
karakterlere bastığımda hiçbir hareket olmuyor.

Yine konsol ekrandayken login olmadan düzgün çalışan F klavye düzeneği
login olduktan sonra bozuluyor. Mesela x, /, q vb. tuşların yerleri
değişiyor. Ama startx ile X ekrana geçtiğimde bu durum düzeliyor.

--
Herkese iyi calismalar...
E&Erdem