Re: Exim + Fetchmail + Dovecot (Var: Konfiguration av Exim)

At 13:25 2003-10-26 +0100, Christoffer Sawicki wrote:
> - Debian (unstable)
Är unstable verkligen lämpligt på en server?

Nja, det kanske inte. Men uppfattningen jag fått var att unstable var
hyfsat stibil och servern är bara för eget bruk.

> - dovecot-common 0.99.10-9
Det är nog dovecot-imapd du vill ha.

Jo, fast jag valde common så fick jag med POP3 fall i fall det behövs.

> Kan jag sedan använda mutt rakt av eller måste jag ändra nåt
> där också?
Det är möjligt att du måste sätta $MAIL till den katalog där din e-post finns.

OK, ska kolla det. Tack!

/Peter