Re: procmail recept

Tack för hjälpen, det verkar fungera nu,

en sak funderar jag dock på, jag har andra recept där det står t.ex

*^TO_debian-users-swedish@lists.debian.org

och det fungerar, men din rättelse antyder att formatet skall vara
* ^TO: debian-users-swedish@lists.debian.org

nu undrar jag, vad är regeln - när skall det vara *^TO_ och när skall det
vara *mellanslag^TO:mellanslag?

Thomas