Re: debianowa paranoja PPP

Dnia 10:10 14.10.2003, Marcin Landowski napisał(a):
>        ^ i tu jest własnie szkopuł, u mnie domyslnie jest bez prawa
>        zapisu i nie można tego prawa ustawić, bo po jakimś czasie
>        wszystka wraca samo ;-) do ustawień początkowych

rozumiem ze podczas uruchamiania ci to zmienia... przejzyj dokładnie
wyjście z: grep -r -s "/dev/ttyS" /etc/*
cudów nie ma, samo sie nic nie dzieje, musi to gdzieś być zmieniane w
plikach rc* albo konfiguracyjnych.

niemniej ZTCP z czasow gdy uzywalem ppp to wystarczylo dodac danego
użytkownika do grupy dip i wszystko ładnie śmigało.

pozdrowienia
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

   "Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly."