Re: debianowa paranoja PPP

On Sun, 12 Oct 2003 17:11:21 +0200
Marcin Landowski <qliver@fahrenheit.qs.pl> napisał(a):

> Od dwóch dni mam woddyego. Miałem nadzieję, że już skończyli z tą
> paranoiczną głupotą. Ale nie. Twórcy debiana dalej twierdzą, że zwykły
> user nie bedzie się łączył z I-netem i koniec.

Ale PO CO? Po co "zwykly" user ma sie LACZYC z siecia - dlaczego ON ma startowac
PPP. Jedyne co mi przychodzi do glowy to linux a'la desktop i jakies lacze od
TPSA wdzwaniane - ale to lepiej zrobic ze gdy poleca pakiety od
dowolnego/konkretnego usera wtedy serwer automatycznie stawia PPP i konczy je
kiedy milkna...

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)