Re: debianowa paranoja PPP

Dnia 21:27 13.10.2003, Marcin Landowski napisał(a):

> Nie, nie da się.
> Tzn. usera mozna dodać do grupy dialout, ale to NIC nie daje.
> Ponieważ dialout nie ma prawa zapisu na urządzenia /dev/ttySn, a bez
> tego z modemu nie da się korzystać.

hmmmm...

esack:/home/esack$ cat /etc/debian_version
3.0
esack:/home/esack$ ls -al /dev/ttyS*
crw-rw----    1 root     dialout    4,  64 Sep 30 19:42 /dev/ttyS0
crw-rw----    1 root     dialout    4,  65 Sep 30 19:42 /dev/ttyS1
crw-rw----    1 root     dialout    4,  66 Sep 30 19:42 /dev/ttyS2
crw-rw----    1 root     dialout    4,  67 Sep 30 19:42 /dev/ttyS3
esack:/home/esack$

a korzystajac z modemu w potato nie przypominam sobie abym mial jakiekolwiek
większe problemy z odpalaniem ppp jako zwyczajny luser...

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

   "Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly."