debianowa paranoja PPP

Hejka

Dlaczego ta paranoja dręczy jedynie użytkowników debiana?
Chodzi mi o PPP dla userów.

Miałem potato. Okazało się, że problem jest nierozwiązywalny (przewijało
się przez grupę wiele razy). Po prostu twórcy debiana postanowili, że w
debianie zwykły user nie będzie się łączył z I-netem przez PPP i
koniec.I nie było na to żadnego sensownego sposobu, jedynie półśrodki w
rodzaju obejścia problemu (ale żaden z półśrodków nie działał w sposób
zadowalający).

Od dwóch dni mam woddyego. Miałem nadzieję, że już skończyli z tą
paranoiczną głupotą. Ale nie. Twórcy debiana dalej twierdzą, że zwykły
user nie bedzie się łączył z I-netem i koniec.

Dlaczego???

Ci ciekawe, problem ten jest całkowicie pomijany przy wszystkich opisach
prasowych. W L+ z woody'm nie ma ani słowa o tym, że user w "normalny"
sposób nie będzie się łączył z I-netem i jak to rozwiązać.

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~