Re: ochrona przed spamerami ...

Witajcie,

> Moze cos zle zrozumialem, ale wg mnie wlasnie o to Ci chodzi, to znaczy
> najpierw pozwalasz na przekazywanie poczty pochodzacej ze zdefiniowanych
> adresow IP lub ich zakresow, a dopiero jezeli klient nie zostanie
> znaleziony w wykazie zaufanych adresow, system wymaga autentykacji.

tak tak tak tak tak tak :)))))))))))
dzieki :)

> Oczywiscie w produkcyjnym systemie warto dodac kilka innych zaklec, ale
> chodzilo mi o pokazanie zasady.

a jesli bys podal jeszcze jakies zaklecia - ja tez troche stosuje -
moze oboje na tym skorzystamy ?

--
Pozdrawiam i bardzo dziekuje - istotne dla mnie bylo to czy to sie
"da" zrobic :) ale jak widze "da sie" :),

Ps. jeszcze tylko ustaw Reply-to na
debian-user-polish@lists.debian.org (bo zawijanie i inne ustawiles w
nastepnym :) ) i bedzie lux :)